Rubrikbild - vad tror du om att jobba på Pulsen

Kravanalytiker / Utredare / Verksamhetsspecialist till virtuellt utvecklingsteam på Pulsen Omsorg

Pulsen Omsorg levererar tjänster och system som syftar till att höja kvaliteten inom social omsorg för kommuner och privata vårdgivare.

Genom att involvera våra kunder i utvecklingen inom samtliga områden tillvaratar vi ovärderlig kunskap och skapar system som ger direkt nytta i verksamheterna. Pulsen arbetar med att utveckla våra lösningar med medborgaren och användaren i fokus. Allt skall präglas av rättssäkerhet, mobilitet, säkerhet och ett effektivt arbetssätt som involverar både medborgare, myndighet och utförare. Genom att leverera tjänster där alla arbetar tillsammans och enligt tydliga processer skapar vi rättssäkerhet, samtidigt som vi ger mer tid till de som behöver den - medborgarna.

Pulsen Omsorg utökar och växer. I takt med att vi får allt fler kunder behöver vi förstärka vår organisation. Vi söker därför dig med ett stort engagemang och som vill arbeta med att vidareutveckla vårt system Combine - framtidens IT-stöd för socialtjänsten.

Vi kommer under året att starta upp ett ytterligare utvecklingsteam för att kunna hantera efterfrågan av våra tjänster, utvecklingen sker i ett nära samarbete med våra kunder för att säkerställa kvalitén och infria kundernas förväntan.

Som kravanalytiker / utredare / verksamhetsspecialist hos Pulsen Omsorg får du:

  • Arbeta i ett företag med vision att vara marknadsledande och göra skillnad
  • Arbeta med att identifiera och definiera kundernas behov och krav i nära samarbete med kunden i form av Workshops, telefonmöten mm
  • Arbeta med översättning av verksamhetens krav till tekniska specifikationer i form av användarfall, acceptanskriterier mm
  • Arbeta med utvecklingsprojekt för vidareutveckling av systemet
  • Arbeta i ett tvärfunktionellt team
  • Delta i pilotprojekt kring virtuella team inom Pulsen Omsorg

För att arbeta som kravanalytiker / utredare / verksamhetsspecialist behöver du:

  • Ha arbetat som kravanalytiker inom ett flertal olika projekt med likande arbetsuppgifter som ovan i minst 1 år eller ha 2-3 års erfarenhet av att ha arbetat som systemförvaltare för socialtjänstens IT-stöd
  • Kunna arbeta strukturerat, drivet och målfokuserat

Det är en fördel om du även...

  • Har IT-utbildning
  • Har erfarenhet av agilt utvecklingsarbete
  • Har erfarenhet av socialtjänstens myndighetsutövning
  • Har god kunskap inom kravhantering
  • Har arbetat med vårt system Combine
  • Är en lagspelare och är angelägen om att nå resultat och att hålla kundnyttan i fokus.

Placeringsort:

Borås

Låter det intressant?

Har du visioner och vill växa tillsammans med kollegor i en framgångsrik organisation? Skicka in din ansökan direkt, dock senast 2017-03-31, via formuläret nedan! Urval och intervjuer sker löpande

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Dick Stenqvist på 031-709 82 10 eller dick.stenqvist@pulsen.se







Dela gärna
Dela på Facebook Dela på Twitter Dela på LinkedIn Skicka detta via e-post

kontaktbild

Kontaktperson

Malin Hammarstrand

HR Manager