Lanserar systemstöd för kontaktcenter


Pulsen har tillsammans med sin partner Barium, arbetat tätt ihop med den gemensamma kunden Lomma kommun för att utveckla nästa generations kontaktcentersystem. Lösningen är framtagen för att ge kunderna möjligheten att snabbt besvara inkommande frågor, ärenden och klagomål oavsett kontaktyta.


Kraven på att ständigt anpassa sin verksamhet ökar i samhället och har till exempel bidragit till den omfattande digitalisering som just nu pågår inom det offentliga Sverige. Kommuner och andra offentliga verksamheter söker sig till nya och smarta arbetssätt, verksamhetsstöd och strategier för att klara av sina åtaganden med högre kvalitet, till lägre kostnad, med en större flexibilitet och en service som sträcker sig 24/7.


I dagens samhälle behöver verksamheter system som är anpassningsbara till deras dagliga arbete, där förändringar enkelt kan återspeglas i verktyget och där integrationer skapar nya möjligheter med befintliga system.


Kontaktcentersystemet är byggt på plattformen Barium Live – ett webbaserat verktyg för att utveckla affärsprocesser till applikationer. Förutom att det är ett populärt verktyg inom den privata sektorn används även plattformen redan idag av ett flertal kommuner, landsting och myndigheter i främst Sverige och Europa.


Besök Bariums webbplats


Dela gärna
Dela på Facebook Dela på Twitter Dela på LinkedIn Skicka detta via e-post