Pulsen deltar som partner på D-Congress

Pulsen deltar som partner på D-Congress, Svensk Digital Handel´s stora årliga event i Göteborg på Svenska Mässan den 10-11 mars. Vi har ställt tre snabba frågor till Pulsen Productions CCO, Jan Jakobsson om Pulsens närvaro på eventet.



D-Congress 2016, vad hoppas du och Pulsen få ut av det?

Vi hoppas få ut massor så klart "alla är där" och det är ett av våra allra viktigaste event, kanske det viktigaste för året! Jag hoppas att vi kan få många besökare i vår monter, kunder både befintliga och nya, leverantörer och samarbetspartners, ja alla är naturligtis välkomna.


Nätverkande är ett honnörsord för oss på Pulsen och D-Congress är ett ypperligt tillfälle att möta gamla och nya affärskontakter.


Hur ser ert engagemang ut på eventet och vad ser du mest fram emot?

Vi har, i vårt tycke ett relativt stort engagemang även i år. Vi har jobbat ett tag med upplägget och de sista bitarna finslipas som bäst. Om allt löper på enligt plan återkommer jag med mer detaljerad information inom kort om vad som kommer att ske i montern! Så mycket kan jag säga redan nu – vårt tema handlar om omnichannel, hur du kan handla ”tröskelfritt oavsett försäljningskanal”.


Vad vill du säga till de företag som tänker att närvara på eventet

Hjärtligt välkomna till vår monter, vi ser fram emot att få träffa er och visa vad vi kan.

Vi vill väldigt gärna utbyta idéer om framtida satsningsområden, innovationer och affärsutveckling.

Vi finns i monter: H06:11, möt oss här!


Dela gärna
Dela på Facebook Dela på Twitter Dela på LinkedIn Skicka detta via e-post