D-Congress - en dag full med kundmöten

Vi summerar en fantastisk dag på Svenska Mässan/ Gothia Towers i Göteborg den 10 mars 2016. Målet var att visa hur omnichannel fungerar i verkligheten.


Med stöd av Hööks Hästsport och Harmoneys butikskassa, POS, gick vi online/live klockan 08:00. Med oss i montern fanns två butikschefer från Hööks Hästsport.

Våra egna nyckeltal summerades enligt följande:

  • 250 bonuscheckar delades ut på mässan
  • 125 bonuscheckar löstes in i butikskassan i vår monter
  • Hööks passade på att registrerade 20 nya kunder till sin kundklubb

Är någon nyfiken på hur Harmoneys Butikskassasystem/POS fungerar och vill ha ytterligare fördjupning, kontakta gärna;


Helena Bragée, Tel: 033-17 19 57, E-post: helena.bragee@pulsen.se

Dela gärna
Dela på Facebook Dela på Twitter Dela på LinkedIn Skicka detta via e-post