Pulsen Omsorg tar sikte på ett kundbemötande i världsklass

Pulsen Omsorg tar nästa kliv mot en bättre kundupplevelse genom rekryteringen av Nermin Avdic. Första mars gick han in i rollen som Customer Experience Manager och har med sina 12 år inom ICA-koncernen gedigen erfarenhet av att ge kunderna ett bemötande i framkant.

Pulsen Omsorg har de senaste åren genomfört många stora förändringar. En ny, modern version av verksamhetssystemet Combine har hjälpt till att etablera bolaget på den privata marknaden, och ett helt nytt planeringsverktyg är under utveckling. Nu tar Pulsen Omsorg sikte på ett kundbemötande i framkant genom rekryteringen av Nermin Avdic, som går in som Customer Experience Manager.


– Digitalisering inom välfärden är otroligt spännande, och det händer väldigt mycket hos våra kommuner och privata vårdgivare. Jag brinner för att våra kunder ska tycka, känna och uppleva att det vi levererar möter deras behov. Det ska bli roligt att få sätta igång på riktigt och göra oss ännu bättre, säger Nermin Avdic.


Nermin kommer närmast från ICA-koncernen, där han jobbat i 12 år i olika roller. Senast var han med och byggde upp och var chef för ICA Sveriges kundservice.


– Jag tar med mig erfarenheten att själva kundmötet är centralt, oavsett vilken roll jag har inom supporten. Jag kommer lägga mycket fokus på att skapa en långsiktig relation med varje kund, lyssna in kring deras behov och utmaningar så att vi tillsammans kan ta oss framåt. Vi finns här för att våra kunder ska lyckas, säger Nermin.

 

Att utmana, vara personlig, ansvarstagande och långsiktig är precis hur jag tycker man ska jobba för att ge en förstklassig service till våra kunder.


Pulsen Omsorg är Pulsenkoncernens specialister på digitala välfärdslösningar med över 30 års erfarenhet av branschen, som nu satsar på att bli ledande inom området. Innovation, teknologi och verksamhetskunskap står i centrum, tillsammans med bolagets värderingar.

 

– Akronymen UPAL ligger helt i linje med mina egna värderingar. Att utmana, vara personlig, ansvarstagande och långsiktig är precis hur jag tycker man ska jobba för att ge en förstklassig service till våra kunder. Orden bildar fyra stabila grundpelare som vi ska vila på när vi tillsammans med kunderna bygger framtidens välfärd, säger Nermin avslutningsvis.

– Med Nermin på plats får vi kompetensen att realisera vår vision om en kundupplevelse i världsklass. Våra SaaS-lösningar och tjänster är naturligtvis grunden i vår leverans, men vi måste omfamna hela kundupplevelsen och bli bäst på marknaden. Jag ser fram emot att få utveckla Pulsen Omsorg tillsammans med Nermin, säger Magnus Skebäck, vd på Pulsen Omsorg.

Nermin Avdic

Nermin Avdic är Customer Experience Manager på Pulsen Omsorg sedan mars 2021.


SE NERMINS LINKEDINPROFIL

Pulsen är Karriärföretag 2021

Håll dig uppdaterad 


Information som lämnas i formuläret kommer bearbetas av Pulsen och användas för att skicka relevant information från oss.