Lediga tjänster på Pulsen

Pulsen Omsorg > Supportkonsult med verksamhetsfokus

Supportkonsult med verksamhetsfokus

Pulsen Omsorg växer och vi behöver fler supportkonsulter med verksamhetsfokus som kan stötta våra kunder i vardagen. Vi söker troligtvis dig som är socionom eller handläggare idag och som vill vidga dina vyer. Du har tidigare erfarenhet av handläggning inom kommunal socialtjänst, är en doer ut i fingerspetsarna och har ett stort engagemang för att skapa nytta inom den sociala omsorgen.

Pulsen Omsorg levererar tjänster och system som syftar till att höja kvaliteten inom social omsorg för kommuner och privata vårdgivare. Genom att involvera våra kunder i utvecklingen inom samtliga områden tar vi vara på ovärderlig kunskap och skapar system som ger direkt nytta i verksamheterna. Vi arbetar med att utveckla våra lösningar med medborgaren och användaren i fokus. Vi är idag cirka 70 medarbetare och sitter i centrala Borås med närhet till både centrum och resecentrum. Vi har även kontor i Solna där det sitter ett gäng verksamhetskonsulter och projektledare. Pulsen Omsorg är en del av Pulsenkoncernen med över 1300 anställda.

 

Med tätt samarbete och rätt fokus arbetar vi kontinuerligt mot en gemensam vision.

 

som supportkonsult på pulsen Omsorg kommer du:

 

  • Besvara inkommande kundärenden rörande våra produkter, både via telefon, e-post och chat
  • Vara en del i kundprojekten som drivs av våra projektledare
  • Konfigurera upp tjänsten på bästa sätt utifrån kundens behov och verksamhet
  • Utbilda i våra system/tjänster
  • Assistera kunder vid installation och användning av våra produkter
  • Identifiera, utvärdera och rapportera fel och kundönskemål till produktägaren
  • Aktivt erbjuda Pulsen Omsorgs produktsortiment.

 

Vi söker dig som:

 

  • Har tidigare erfarenhet av handläggning inom socialtjänsten. Har du dessutom erfarenhet av vårt system Combine så blir vi extra glada.
  • Kan agera affärsmässigt, ta diskussioner tillsammans med kund, är lösningsfokuserad och sätter kunden i fokus
  • Är nyfiken, driven, självständig och kan ta egna beslut
  • Vill vara ute hos kund och som tycker att det är roligt att resa i tjänsten
  • Får saker att hända och är en ”doer” ut i fingerspetsarna

 

Kunden är viktigast för oss på Pulsen Omsorg och som supportkonsult är du ett av våra ansikten utåt. Du har stor påverkan på att kunden känner sig nöjd med produkten och att kunden alltid får den hjälp som dom behöver.

 

För oss är det självklart att alla ska trivas på jobbet. Vi har en inspirerande och öppen kultur där vi gärna gör aktiviteter även utanför arbetstid och gillar att umgås med varandra. Häng med ett gäng på en löptur på lunchen, eller kanske ett pass pingis, bordshockey eller annat skoj. Ta en ”walk-and-talk” för att få en paus från skärmen och tänka kreativt istället för ett traditionellt möte. Vi är öppna för nya idéer så varför inte dra igång en egen aktivitet?

 

Placeringort:

Borås

 

Låter det intressant?

Vi tillämpar löpande urval så skicka din ansökan så snart som möjligt via formuläret här intill.

 

Om du har frågor kring tjänsten, kontakta gärna Linda Arousell, produktägare Pulsen Omsorg, på linda.arousell@pulsen.se eller telefon 0733-73 84 66.

 

ansökan








KONTAKT

Linda Arousell

Pulsen Omsorg AB

033-17 18 66

KONTAKTA OSS

Besöksadress - huvudkontor:

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

 

Växel: 033-17 18 00

E-post: info@pulsen.se

Faktura: skanning@pulsen.se

 

Alla kontor >

KONTAKTA OSS

 

Besöksadress:

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

 

Alla kontor >


 

Växel: 033-17 18 00

E-post: info@pulsen.se

Faktura: skanning@pulsen.se


Officiell Facebook-sida för Pulsen
Officiellt Twitterkonto för Pulsen
Officiell LinkedIn-sida för Pulsen
Pressrum på MyNewsdesk för Pulsen