Combine

Insatskalender

Hur hanterar man idag signering av utförda HSL-åtgärder, dess tid samt dokumentation av journalanteckningar i samband med utförandet? Hur kan ni som kommun på bästa sätt hantera signeringslistor och åtgärder i Combine?

Insatskalendern är en enkel vy för de användargrupper i utförartjänsten vars uppgift är att signera utförda insatser och åtgärder, dess tid samt eventuella journalanteckningar i samband med utförandet.


Användarna kan med insatskalendern på ett enkelt sätt se vilka planerade insatser/åtgärder som ska utföras på en organisation/enhet eller specifik kund/brukare under angiven period, datum och klockslag. Vyn ger stöd för användaren att direkt i listan kunna signera planerade insatser/åtgärder. Insatserna/åtgärderna signeras av inloggad användare och kan användas som en så kallad ”elektronisk signeringslista”. Fördelarna är många och med elektronisk signeringslista kan man gå ifrån en del av det pappersarbete man gör idag och vara en del av digitaliseringen.


Det finns också möjlighet att infoga utförandeanteckningar i samband med utförandet av HSL-åtgärder. Journalanteckningarna sparas och presenteras i HSL-journalen som styrs via läs/ skrivbehörigheter. Det finns utskriftsfunktionalitet i vyn vilket ger användaren möjlighet att skapa utskrifter på den lista som presenteras utifrån gjorda urval. Samtliga uppgifter presenteras baserat på inloggad användares behörigheter vilket gör att valen kan skilja mellan olika användare. Det går naturligtvis att skapa olika alternativa utskriftsmallar för olika ändamål.


För att ta ut HSL-avgifter i samband med besök finns det möjlighet att lägga till olika besökstyper som i sin tur genererar olika avgifter. Det går även att ange om/vilken avgift som ska användas då besök skapas från återrapporteringar via externa system. Insatskalendern är ett mycket bra alternativ för verksamheten.

Läs vidare

Produktblad

Jag är intresserad av att veta mer om insatskalendern





KONTAKT

Pulsen Omsorg

 

Hitta din kontaktperson på

Om Pulsen Omsorg / Kontakt



KONTAKTA OSS

Besöksadress - huvudkontor:

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

 

Växel: 033-17 18 00

E-post: info@pulsen.se

Faktura: skanning@pulsen.se

 

Alla kontor >

KONTAKTA OSS

 

Besöksadress:

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

 

Alla kontor >


 

Växel: 033-17 18 00

E-post: info@pulsen.se

Faktura: skanning@pulsen.se


Officiell Facebook-sida för Pulsen
Officiellt Twitterkonto för Pulsen
Officiell LinkedIn-sida för Pulsen
Pressrum på MyNewsdesk för Pulsen