Första linjens supportstöd via incidenthanteringssystem
Vi erbjuder första linjens support om du som kund har svårt att
bemanna fullt ut gällande systemförvaltning och därmed önskar supportstöd från Pulsen.
- För Pulsens första linjens supportstöd via incidenthanteringssystem gäller:
- Supporten omfattar ärenden kopplade till verksamhetssystemet Combine
- Supporttiderna är vardagar 08.00-17.00
- Supportstödet tillhandahålls på distans
- Slutanvändarsupport för kundens definierade användare med konto i
incidenthanteringsverktyget Jira
- Supportärenden som inkommer via Jira av kundens definierade användare enl ovan
- För pågående ärenden som ska övertas av Pulsen support ska överlämning ske från
kunden vid påbörjande av supportstöd
- Pågående ärenden som ligger hos Pulsen support vid sista dag för supportstöd
överlämnas till kunds support, med aktuell status vid tidpunkten
Kostnad:
Fastpris per vecka: 15 000kr
Löpande timkostnad per påbörjad ärende/timme: 1100kr
Utökat första linjens supportstöd via telefon
Utöver första linjens supportstöd innefattar utökat supportstöd även:
Slutanvändarsupport för kundens alla användare via telefon.
Kunden kan kontakta Pulsen direkt via telefon på telefonnummer: 033–171930
Kostnad:
Fastpris per vecka: 50 000kr
Löpande timkostnad per påbörjad ärende/timme: 1100kr