Omsorgspodden

Kundupplevelsen i fokus på Pulsen Omsorg

Hur definerar man betydelsen av kundupplevelse? Omsorgspodden bjuder in Nermin Avdic, Customer Experience Manager på Pulsen Omsorg och tar reda på allt om begreppet CX.


Pulsen Omsorg växlar upp och tar ett rejält omtag om begreppet kundupplevelse med mål att ge sina kunder en service i världsklass. I det här avsnittet av Omsorgspodden träffar vi Nermin Avdic som leder det arbetet på Pulsen Omsorg, i rollen som ny Customer Experience Manager.


Vi pratar om vikten av ett hollistiskt koncept, för att prioritera och förbättra kundnöjdheten. Och vilka är de tre viktigaste faktorerna i grunden, för en lyckad kundrelation? Ett superintressant avsnitt där vi också hinner prata lite om ett otippat ämne, paddel!


Häng med och lyssna! Tankar, tips, idéer eller bara lite feedback, mejla till omsorgspodden@pulsen.se



Ge dina synpunkter




Håll dig uppdaterad 


Information som lämnas i formuläret kommer bearbetas av Pulsen och användas för att skicka relevant information från oss.