Omsorgspodden

Simon Axeland är Kundansvarig på Pulsen Omsorg

Omsorgspodden träffar Simon och pratar om hur han kan hjälpa kunderna med allt från snabb problemlösning till långsiktigt partnerskap.


Simon Axeland har kalendern full med kundavstämningar och han brinner för att på bästa sätt hjälpa och leda kunderna till att få ut mesta möjliga verksamhetsnytta från Pulsen Omsorgs digitala lösningar. Omsorgspodden lyckades få en kort pratstund med Simon för att höra mer om vad hans arbete som kundansvarig på Pulsen Omsorg innebär för honom och för kunderna.

 

Så in och lyssna på veckans avsnitt av Omsorgspodden och Simon så får du även veta hur denne före detta värmlänning hamnade och bosatte sig i Borås!


Häng med och lyssna! Tankar, tips, idéer eller bara lite feedback, mejla till omsorgspodden@pulsen.se



Ge dina synpunkter




Håll dig uppdaterad 


Information som lämnas i formuläret kommer bearbetas av Pulsen och användas för att skicka relevant information från oss.