Pulsen Production > Friday Update: Öka kundnöjdheten och boosta intäkterna med AI och Virtuella Assistenter

Friday Update: Öka kundnöjdheten och boosta intäkterna med AI och Virtuella Assistenter

Runt 2020 kommer 25 % av alla kundsupport i någon form använda sig av Virtuell Assistent-teknik i sina kanaler och det kommer hända mycket saker på kort tid. Virtuella Assistenter kan i rätt sammanhang lösa många brister som finns inom kundservice idag, minska kostnaderna samtidigt som kundnöjdheten ökar.

Christoffer Göransson är Sales and Business Development Manager på Pulsen Productions samarbetspartner Inovia. Bolaget arbetar med konkreta lösningar inom AI och Big Data för sina kunder.

 

I detta webbinarium ger Christoffer Göransson en introduktion till en Virtuell Assistent är, hur AI-lösningar kan användas inom kundtjänst och hur kommer man igång redan idag.

 

Anmäl dig till webbinariet >>

Information

DATUM: 31 januari 2020

TID: 14.30-14.45


ANMÄL DIG TILL WEBBINARIET

OM Friday Update

Friday Update är en kostnadsfri webbinarieserie där Pulsen Production med vänner på fredagseftermiddagar delar med sig av ny kunskap inom IT på tiden det tar att dricka en kopp kaffe.

 

Se alla avsnitt på
pulsen.se / fridayupdate

KONTAKTA OSS

Besöksadress - huvudkontor:

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

 

Växel: 033-17 18 00

E-post: info@pulsen.se

Faktura: skanning@pulsen.se

 

Alla kontor >

KONTAKTA OSS

 

Besöksadress:

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

 

Alla kontor >


 

Växel: 033-17 18 00

E-post: info@pulsen.se

Faktura: skanning@pulsen.se


Officiell Facebook-sida för Pulsen
Officiellt Twitterkonto för Pulsen
Officiell LinkedIn-sida för Pulsen
Pressrum på MyNewsdesk för Pulsen